Generelt
Frakt avgift på 79,-.
- Alle priser på nettstedet er inklusive moms.
- Alle varer forblir Vitamixnorge sin eiendom inntil full betaling er mottatt av selskapet.
- Alle forsøk på bedrageri blir anmeldt til politiet. Vitamixnorge forbeholder seg retten til å heve et kjøp om det finnes mistanke om bedrageri.
- Vitamixnorge reserverer seg for eventuelle trykkfeil på dette nettstedet.
Betalingsmetoder
Du velger betalingsmåte etter at du har gjennomført kjøpet. Vi bruker Klarna som betalingsmetode.
1. kortbetaling med VISA eller MasterCard
Du kan alltid føle deg trygg når du betaler med kort hos oss. Vi samarbeider med Klarna og DIBS Payment Services, Nordens ledende leverandører av betalingstjenester på nett og sertifisert i henhold til kortbransjens nye sikkerhetskrav PCO-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Når du betaler med kort, blir du sendt til en sikker side via SSL-sertifikat, der du trygt kan legge inn kortopplysningene dine og fullføre betalingen. Når betalingen er godkjent, blir du videresendt til Fritaire-nettstedet, hvor du vil motta en bekreftelse på at kjøpet er gjennomført.
2. Faktura, betaling 30-60 dager med Klarna.
Når du velger å betale med faktura, tilbyr vi deg muligheten til å betale 30 eller 60 dager fra den datoen vi sender varene eller kvitteringen for levering, eller fra tilgjengelighetsdatoen for tjenestene eller det digitale materialet. Vi overdrar vårt krav på betaling for ditt kjøp til Klarna Bank AB («Klarna»). Klarna vil sende deg en betalingsinstruksjon der du skal betale direkte til Klarna. For kontaktinformasjon og mer informasjon om Klarna, gå til klarna.se.
Hvis du tidligere har valgt å bli med i Klarnas aggregeringstjeneste Månadsfaktura, vil fakturaen i stedet bli inkludert i månedsfakturaen din. Det betyr at alle fakturakjøpene du gjør i en gitt periode samles på én samlefaktura, i stedet for å bli sendt som separate fakturaer per kjøp. Kredittiden på hver enkelt faktura som inngår i samlefakturaen, varierer mellom 14-45 dager, avhengig av når i aggregeringssyklusen kjøpet ble gjort og varene/tjenestene ble levert/forsendt. Alle fakturakjøp som er aktivert før skjæringsdatoen, samles på én månedlig faktura. Fakturakjøp som aktiveres etter skjæringsdatoen, vises på neste månedsfaktura.
3. Delbetaling med Klarna.
I samarbeid med Klarna tilbyr vi muligheten til å dele opp betalingen mellom 3 og 48 måneder.
Les gjerne Klarnas fullstendige kontobetingelser her.
Leveranser
Vi sender alle våre pakker med Bring fra vårt lager i Sverige som leverer forsendelsen til ditt nærmeste Bring kontor. Normal leveringstid fra lager er 4-9 dager. I desember og i sommermånedena vil leveringstiden kunne øke.
Uavhentet pakke
Vi debiterer 300 kroner for varer som ikke blir hentet ut. Om du angrer bestillingen når pakken allerede har blitt sendt fra oss må du hente ut pakken og sende den tilbake til oss for egen kostnad, ellers registreres pakken som ikke mottatt og debiteres automatisk.
Transportskader
Alle pakker som forlater oss er forsikret. Er pakken og/eller innholdet skadet når du mottar den, skal det rapporteres umiddelbart på stedet. Har du åpnet pakken og oppdager at noe er skadet ber vi deg ta et bilde som viser skaden og vedlegge dette i en e-post til: info@lindenbaum.se
Når du sender varer tilbake til oss står du selv for transportrisikoen. Om varen skulle komme fram skadet, skal du sende den tilbake til oss så vi kan sende deg et nytt produkt. Vi står for frakt kostnaden når det gjelder varer som er skadet.
Angrerett
Kunden har alltid angrerett i 14 dager i følge loven for alle avtaler om kjøp av varer som er inngått utenfor fast utsalgssted eller via fjernsalg. Angreretten gjelder kun om varen og originalemballasjen er i vesentlig uforandret stand, men i følge loven har kunden har alltid rett til å håndtere varen på en måte som er nødvendig for å avdekke varens egenskaper og funksjon.
Om du angrer ditt kjøp og sender tilbake en vare til oss betaler vi tilbake ditt kjøpsbeløp men vi har rett til å gjøre fradrag for eventuelt verditap som har oppstått ved unødvendig bruk av varen for å kunne avdekke varens egenskaper og funksjon. Verditapet blir vurdert fra sak til sak. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen kunden mottar varen.
Du har ansvar for risikoen ved retur, samt dekking av returfrakt: denne risikoen inkluderer blant annet at produktet skades eller forsvinner under transport.
Retur
Hvis du skal sende en vare i retur må du alltid ta kontakt med oss på mail – info@lindenbaum.se.